1. Roman

    Jak jsme začali budovat SportCentral po získání první investice

    by
    3
    Leden 2012, SportCentral získal svoji první investici. Co jsme dělali v prvních měsících, jak jsme nabrali programátory, jaké si dali cíle a co jsme si naplánovali. A jak to všechno dopadlo + 3 hlavní poučení při pohledu zpátky. Bonusový obsah ke stažení.
  2. Roman

    Jak jsem získal investora na svůj startup a na čem jsme se domluvili [+SMLOUVA]

    by
    5
    Startup: SportCentral Období: 1/2012 V předchozím příspěvku jsem zveřejnil video a prezentaci z první schůzky, kterou jsem měl s investorem, když jsem SportCentral začínal. Nyní bych rád nastínil, jak to celé dopadlo. Jak jsem dostal investici na startup Stačila na to jedna schůzka těsně před Vánoci 2011. Trvala kolem 2 hodin a...
  3. Roman

    Speciál: Podnikatelský plán startupu 13 – Finanční plán – spojení výnosů a nákladů

    by
    2
    Článek shrnuje náklady a výnosy z předchozích kapitol, staví je vedle sebe v měsíční i kumulované formě a snaží se odpovědět na otázku, jak vysokou investici by se měl snažit startup SportCentral od investorů získat.
  4. Roman

    Speciál: Podnikatelský plán startupu 12 – Finanční plán – výnosy

    by
    3
    Kapitola o výnosech ve finančním plánu SportCentralu se zabývá tržbami od všech zákaznických segmentů. V článku najdete predikce návštěvnosti webu, platících zákazníků a jejich hodnoty, odhadem prodeje placených produktů a reklamy. Vše doprovází interní grafy a tabulky.
  5. Roman

    Speciál: Podnikatelský plán startupu 11 – Finanční a personální plán – náklady

    by
    4
    Kapitola rozpracovává finanční náklady na provoz startupu SportCentral pro následujících 6 měsíců do získání investice s predikcí na dalších 18 měsíců. Vychází se z potřebného počtu zaměstnanců v různých oblastech firmy (vývoj, marketing, prodej, ...) obsažených v personálním plánu, z něhož se počítají mzdové náklady. V článku jsou k dispozici všechny interní tabulky a kalkulace.
  6. Roman

    Speciál: Podnikatelský plán startupu 10 – Marketingová strategie

    by
    3
    Marketingová strategie uvedená na tomto místě se týká všech cílových skupin SportCentralu, tedy týmů, sportovců i sportovních zařízení. Aktivity pro jednotlivé skupiny spolu jdou ruku v ruce a jedna podporuje druhou. Placené produkty SportCentralu se dělí do 3 kategorií a v těchto kategoriích budou sportovním zařízením nabízena...
  7. Roman

    Speciál: Podnikatelský plán startupu 09 – Lean Canvas model uživatelů (sportovní týmy)

    by
    4
    Týmy, pro které je SportCentral určený, jsou buď amatérské (nebo také pouze skupiny lidí, které se trochu organizují), nebo poloprofesionální. Poloprofesionální týmy hrají některou z oficiálních soutěží, kde platí účastnický poplatek, ale sami za sport žádnou mzdu nepobírají. Early adopters lze podobně jako u sportovců identifikovat ve skupině...
  8. Roman

    Prezentace startupů na Startup Summitu 2013 / Praha

    by
    1
    21.6.2013 se v pražské Lucerně sešly desítky lidí zajímajících se o startupy na Startup Summitu – zakladatelé, investoři, novináři, lidé z oboru, fanoušci. Chtěli získat inspiraci, motivaci do další práce nebo se seznámit s někým zajímavým. Součástí této startupové akce byly i prezentace, neboli pitche, šesti českých startupů. Ty hodnotila...

Pokud ti článek pomohl, není nic lepšího, než pomoci i dalším :-)


 

Co je StartupHelp

StartupHelp je pomocník pro ty, kteří chtějí začít podnikat nebo už vlastní firmu mají. Otevřeně popisuje, jak vznikaly startupy SportCentral a GMCHelper. Jsou tady zveřejněné interní informace v původní podobě – chyby i úspěchy. StartupHelp je otevřený i dalším lidem, kterým se tato myšlenka líbí a chtěli by psát o svém podnikání nebo nápadech. Přidejte se.

Máte startup?

Pokud máte vlastní startup a chtěli byste o něm psát na StartupHelp, napište na roman@startuphelp.cz.
Jsme na: Twitteru a Facebooku