1. Roman

    Jak jsme uspořádali soutěž, získali zdarma ceny za 0,5 mil. Kč a přivedli 50.000 návštěvníků

    by
    9
    Dnes řeknu otevřeně spoustu čísel a interních věcí - kolik jsme vynaložili na první soutěž na SportCentralu Sport roku 2012, jak jsme ji propagovali, co to přineslo. Po přečtení článku možná budete o něco moudřejší, pokud sami o nějaké soutěži uvažujete nebo jste jen přemýšleli, jak fungují. Čtěte dále, pokud se chcete dozvědět, jak udělat soutěž za několik desítek tisíc korun, získat do ní desítky partnerů, kteří vám dají výhry za statisíce a další marketingovou podporu a rozjet web, který právě vznikl a nikdo jej nezná.
  2. Roman

    Speciál: Podnikatelský plán startupu 11 – Finanční a personální plán – náklady

    by
    4
    Kapitola rozpracovává finanční náklady na provoz startupu SportCentral pro následujících 6 měsíců do získání investice s predikcí na dalších 18 měsíců. Vychází se z potřebného počtu zaměstnanců v různých oblastech firmy (vývoj, marketing, prodej, ...) obsažených v personálním plánu, z něhož se počítají mzdové náklady. V článku jsou k dispozici všechny interní tabulky a kalkulace.
  3. Roman

    Speciál: Podnikatelský plán startupu 10 – Marketingová strategie

    by
    3
    Marketingová strategie uvedená na tomto místě se týká všech cílových skupin SportCentralu, tedy týmů, sportovců i sportovních zařízení. Aktivity pro jednotlivé skupiny spolu jdou ruku v ruce a jedna podporuje druhou. Placené produkty SportCentralu se dělí do 3 kategorií a v těchto kategoriích budou sportovním zařízením nabízena...
  4. Roman

    Speciál: Podnikatelský plán startupu 08 – Lean Canvas model zákazníků (sportoviště) II.

    by
    9
    Během realizace startupu bude potřeba aktivně pracovat na tom, aby byla firma chráněna před konkurencí. Vyvinuty by měly být zejména tyto výhody: Komplexnost a přizpůsobení potřebám zákazníků...
  5. Roman

    Speciál: Podnikatelský plán startupu 07 – Lean Canvas model zákazníků (sportoviště) I.

    by
    4
    Prvními zákazníky, na které SportCentral cílí, jsou soukromá sportoviště. Důvodem je jejich větší motivace bojovat o své zákazníky a tedy potřeba marketingových aktivit. Mezi early adopters patří sportoviště s následující charakteristikou:

Pokud ti článek pomohl, není nic lepšího, než pomoci i dalším :-)


 

Co je StartupHelp

StartupHelp je pomocník pro ty, kteří chtějí začít podnikat nebo už vlastní firmu mají. Otevřeně popisuje, jak vznikaly startupy SportCentral a GMCHelper. Jsou tady zveřejněné interní informace v původní podobě – chyby i úspěchy. StartupHelp je otevřený i dalším lidem, kterým se tato myšlenka líbí a chtěli by psát o svém podnikání nebo nápadech. Přidejte se.

Máte startup?

Pokud máte vlastní startup a chtěli byste o něm psát na StartupHelp, napište na roman@startuphelp.cz.
Jsme na: Twitteru a Facebooku